May 7

5-րդ դասարանի մայրենիի «Ելք» ստուգատես

  1. Բլոգումդ բացի՛ր հենց այս խորագրով բաժին՝  5-րդ դասարանի մայրենիի «Ելք» ստուգատես։ 
  2. 5-րդ դասարանի մայրենիի «Ելք» ստուգատես նախագիծը  տեղադրի՛ր  բլոգումդ․ պիտի ստացվի այսպես։ Չմոռանաս նշել «5-րդ դասարանի մայրենիի «Ելք» ստուգատես» բաժնում։
  3. Կատարի՛ր ստուգատեսի առաջին առաջադրանքը՝

Առաջադրանք 1

Բլոգային աշխատանք

  • Տեղադրի՛ր բլոգիդ հղումը, գրի՛ր բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դի՛ր վերնագրի վրա:
  • ֆելիքս հակոբյան բլոգ իմ առաջին նյութը եղել է 03.09.2021
  • Գրի՛ր, թե քո բլոգն ինչ բաժիններ ունի, որն է դրանցից ամենաքիչն օգտագործվում և ինչու:
  • տեխնոլոգիա
  • Русский язык
  • English
  • Բնագիտություն
  • Իմ գրադարանը
  • Հայրենագիտություն
  • Հեքիաթներ
  • Հյուսիսափայլ TV և ռադիո
  • Հունվարյան ճամբար 2023
  • Ձմեռային ճամբար 2024
  • Ճամփորդություն
  • Մաթեմատիկա
  • Մաթեմատիկայի ստուգատես
  • Մայրենի
  • Մայրենիի ստուգատես


  • Իմ բլոգի ամենաքիչ օգտագործված բաժինը տեխնոլոգիաննե , որովհետև մենք դասարանով տեխնոլոգիան անում ենք նկարչական ալբոմում:
  • Ներկայացրո՛ւ որևէ մեկի բլոգը, որը շատ ես հավանում (եթե այդպիսին կա) և գրի՛ր, թե ինչու ես հավանում:
    Ինձ դու է գալիս Նարեկ Մնացականյանի բլոգը:Որովհետև նա իմ ընկերն է,նրա աշխատանքներըն շատ հետաքրքիր են:
  • Գրիր քո, ինչպես նաև ծնողներիդ վերաբերմունքը քո բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:
    Իմ կարծիկով բլոգս շատ զամազան չէ:Այնտեղ կարող էր լինել շատ բաներ,բայց ժամանակիա սղուրթյուն պատժառով այնտեղ նյութդ են, որոնք անհրաժեղտ է ,որ լինեն:Շատ եմ ուզում ,որ մյուս տարի ավել լավ և ճանաչողական նյութ էր տեղարդել բլոգում:Բլոգային ուսուցումը ինձ շատ հաճելի է և նորաձև:
  • Ցանկացած ուսուցմանը,այդ թվում նայև բլոգային ուսուցմանտ վերաբերվում ենք լավ, եթե այն խորքային է ,բարի և հետևողական:Երբ տեսնում եմ երեղայի ոգևորվածությունն և հետաքրքրվածությունը ուսման հանդեպ և ստացաց գիտելիքի պաշարը ,միյային կարող է հիացական վերաբերմունք արտահայտել:

Ստուգատեսի առաջին առաջադրանքը տեղադրի՛ր «5-րդ դասարանի մայրենիի «Ելք» ստուգատես» բաժնում։


Posted May 7, 2024 by feliqshakobyan in category 5-րդ դասարանի մայրենիի «Ելք» ստուգատես

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*